Експерти Асоціації дослідили роботу телефонних «гарячих ліній» і сервісів електронних звернень в органах місцевого самоврядування та в регіональних контактних центрах. Дані збиралися та
опрацьовувалися в 2021 році, тому дослідження відображає довоєнну ситуацію станом на початок 2022 року.
Звіт містить аналіз організаційно-правових засад функціонування регіональних і місцевих телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень; оцінку доступності інформації про ці інструменти на офіційних вебсайтах; аналіз статистичних даних щодо активності подання звернень громадян засобами телекомунікації; аналіз результатів поданих контрольних звернень (метод «таємний покупець») та складені на цій основі рейтинги відповідних сервісів.
Аналітичний звіт адресований посадовцям органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, керівникам і працівникам Державної установи «Урядовий контактний центр» та регіональних контактних центрів, операторам телефонних «гарячих ліній» органів публічної влади; інститутам громадянського суспільства, що опікуються питаннями владно-громадської взаємодії, а також науковцям, експертам, аналітикам, викладачам, аспірантам, студентам і слухачам закладів вищої освіти, журналістам.
Ця публікація підготовлена за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах проєкту «Моніторинг та оцінка роботи телефонних «гарячих ліній» і електронних звернень в органах місцевого самоврядування та регіональних контактних центрах». Зміст публікації є винятковою відповідальністю виконавців проєкту і не обов’язково відображає погляди Міжнародного фонду «Відродження».