Що таке комунікація? Як налагодити її в громаді? Чи варто замовчувати наболілі проблеми?
Про те, як представникам місцевого самоврядування налагодити ефективний процес комунікації в громаді та на що варто звернути увагу в першу чергу розповідала менеджерка із комунікації ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення” Катерина Златіна під час тренінгів для представників Василівської та Городненської ОТГ Одеської області. Участь у заході взяли службовці всіх громад, що увійшли до складу об’єднаної.
На початку заходу, тренерка звернула увагу на понятті комунікації, її особливостях та специфіці процесу. Комунікація – це постійний та послідовний процес, який має бути зрозумілим та об’єктивним, а головне – двостороннім. Особливу увагу представникам місцевого самоврядування варто звертати саме на те, з ким вони комунікують, зважаючи на потреби та інтереси мешканців громади.
Окремим блоком стало визначення очікувань від комунікаційних кампаній, які нерозривно пов’язані з їх метою: інформуванням, залученням чи зміною поведінки.
Коли люди більш охоче сприймають інформацію? Якщо вона співпадає з їх світоглядом, цікава, корисна та викликає емоції. Особливу увагу на тренінгу було присвячено емоціям у комунікації, а саме тому, яким чином можна їх викликати та використовувати для привернення уваги.
Учасники навчання не лише дізнались про процес організації комунікаційних кампаній в громаді, але і спробували розробити власні плани з актуальних для громади тем.
Захід провела ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення” в рамках проєкту “Розбудова діалогу через самоорганізацію та ненасильницьку комунікацію у громадах Бессарабії”, який фінансується Міжнародним фондом “Відродження”.