Життя в світі змінюється не залежно від наших бажань. Приймаючи обмежувальні протиепідемічні заходи в умовах пандемії COVID-19 органам місцевого самоврядування дуже важливо організувати свою діяльність, не порушуючи законодавство, аби зберегти комунікацію з населенням, зокрема забезпечити право громадян на звернення до місцевої влади. Тому використання онлайн-сервісів як нової форми взаємодії між громадою та владою – є своєчасним рішенням.
У Нижньодуванській ОТГ вже подбали про своїх жителів. Нагадуємо, що в межах проєкту «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування у Нижньодуванській ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» запрацювала онлайн-платформа «Контакт-центр» та мобільний додаток.
Учасники декількох інформаційних сесій у межах проєкту знайомились із новими сервісам та визначили для себе нові переваги такої форми взаємодії. А це і можливість подати звернення до керівництва громади, як то кажуть «не виходячи з хати», і додатковий час поспілкуватися батькам та дітям. Адже молодь – активні користувачі різноманітних гаджетів та е-сервісів, тому швидко навчаються і допомагають рідним.
Ми спільно з керівництвом громади продовжуємо створювати комфортні умови для мешканців у сфері отримання послуг та комунікації з владою.
Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування у Нижньодуванській ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції
#UNRPP #ВзаємодіяПлюс