Представники міжрегіональної мережі ресурсних центрів з розвитку місцевої демократії навчилися ефективній комунікації на дводенному тренінгу в Києві.
Вони дізнались про особливості комунікації з різними цільовими групами та спробували самостійно розробити основні види комунікаційних продуктів.
Тренінг організувала ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Лідери та активісти громадських ресурсних центрів ознайомились з принципами ефективної комунікації, складовими комунікаційної стратегії, сегментуванням цільових аудиторій та особливостями інформаційного поля України.
Учасники тренінгу навчилися писати прес-релізи, адаптувати їх до різних видів ЗМІ. Також, вивчили складові прес-пакету: факти та дані, спікери та контакти, історії успіху.
Ведучі тренінгу – експерти з комунікації Анастасія Нуржинська (Троцька) та Ольга Куніна наголосили на необхідності максимальної персоналізації сучасної комунікації.
Анастасія Нуржинська здобула досвід, працюючи на телеканалі 1+1, а також у Дитячому Фонді ООН (ЮНІСЕФ), Асамблеї європейських регіонів, проектах Європейського Союзу та Всесвітнього Банку у країнах Азії, Африки, Європи та на Балканах.
Ольга Куніна має 10-річний досвід роботи в маркетингових комунікаціях в різних сферах: в списку її проектів зазначені такі кампанії і персоналії як: Міжнародний дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), телеканал 1+1, співпраця з UEFA та Adidas, Beiersdorf, Datagroup, UIA та іншими спонсорами партнерами Федерації футболу України в рамках роботи в «Україна футбол інтернешнл».
Захід проведено в рамках проекту «Громадська міжрегіональна мережа розвитку місцевої демократії», який реалізує ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».