Вiд мешканця до громадянина мiста через стратегічний бренд та громадський бюджет

image3Такий дiєвий смачний рецепт формування гармонiйной мiсцевой громади 20 жовтня  презентувала украинским учасникам навчального візиту з вивчення досвіду Республіки Польща по запровадженню механізмів участі громадян у бюджетному процесі, зокрема Громадського бюджету гмiна  Грудзенз .

Українські учасники узнали, що першим стратегiчним кром єднання активных i розумних громадян з командою бурмістра є вiдповiдний бренд iнновацiйного демократичного розвитку #gru.

Саме бренд #gru у поєднанні з механізмом громадського бюджету протягом чотирьох років допоміг зробити мешканців ініціаторами інноваційних ідей, що були реалізовані за організаційної, інформаційної та фінансової підтримки громадського бюджету . Таким чином реалізується місія бренда з єднання зусиль активних і розумних партиотів гміни для ії економічного і соціального стратегічного розвитку.

Гміна впроваджує громадський бюджет проятягом останніх 4 років. За чотири едиціі було подано 359 проекти, з яких реалізовано 93 проекти-переможці. Один проект місцевий не повинен перевищувати 100 тыс.zł., загальньопольский -250 тис.zł. Розмір бюджету у 2017 році- 2,6 млн.zł. Населення міста близько 100000 мешканців. Багато проектів у даному місті було реалізовано у сфері освіти.

Cаме «м’ягки» проекти з налагодження діалогу між мешканцями і органими місцевого самоврядування ( вестівалі, марофони, концерти місцевих зірок) так і «тверді» ( дитячі і спортивні майданчикі,  зони відпочинку тощо)
images34

Робоча група з питань запровадження громадського бюджету делегувала  для участі у згаданому навчальному візиті 16-21 жовтня 2017 року директора департаменту економічного розвитку миколаївської міської ради Тетяну Шуліченко та директора ГО “Фонд розвитку міста Миколаєва”  Михайла Золотухіна

Миколаївських «делегатів» історія успіху гміни надихнула на створення подібного бренду економічного і соціального стратегічного демократичного розвитку. На суд робочої групи, експрно-громадської ради виконавчого комітету Миколаївської міської ради буде запропоновано бренд. Це може бути знак що створено на основі мапи міста , що нагадує кість руки з піднятим пальцем у вгору ( Добре ) + Св. Миколай або іншій

А перший миколаївській конкурс в рамках громадського бюджету вже оголошено.

image6

Триває інформаційна компанія . Вже Фондом спідьно з департаментом проведено дводенний тренінг зі складання проектів http://frgn.mk.ua/?p=9286 , серія презентацій бліотеках міста та публічна акцій в» «Впливай на бюджет міста» в рамка ярмарку — фествалу  «Миколаїв Громадській» http://frgn.mk.ua/?p=9319 .

Зразок форми проекту розміщено на офіційному сайті Громадського бюджету м. Миколаєваhttp://mykolaiv-budget.e-dem.in.ua

Як подати проект https://www.youtube.com/watch?v=H0cJLEaQjZ8

До  20 листопада чекємо проекти від активних і розумних мешканців, що бажають стати справжніми громадянами Миколаєва!

Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»

————————————————————————————————

Навчальний візит відбувається в рамках проекту “Публічні бюджети від А до Я:Інформування,активізація та залучення громадянського суспільства “, який реалізується Фонд Східна Європа та PAUCI Foundation за фінансової підтримки Європейського Союзу та проекту Проміс

Поділитись Постом

Post Comment