Як представникам місцевого самоврядування налагодити ефективний процес комунікації в громаді? На що варто звернути увагу в першу чергу?
Відповіді на ці та багато інших запитань дізнались представники Суворівської ОТГ Одеської області під час тренінгу, який провела менеджерка із комунікації ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення” Катерина Златіна. Участь у заході взяли службовці всіх шести громад, що увійшли до складу об’єднаної.
На початку заходу, тренерка звернула увагу на самому понятті комунікації, її особливостях та специфіці процесу. Комунікація – це постійний та послідовний процес, який має бути зрозумілим та об’єктивним, а головне – двостороннім. Особливу увагу представникам місцевого самоврядування варто звертати саме на те, з ким вони комунікують, зважаючи на потреби та інтереси мешканців громади.
Окремим блоком стало визначення очікувань від комунікаційних кампаній, які нерозривно пов’язані з їх метою: інформуванням, залученням чи зміною поведінки.
Коли люди більш охоче сприймають інформацію? Якщо вона співпадає з їх світоглядом, цікава, корисна та викликає емоції. Особливу увагу на тренінгу було присвячено емоціям у комунікації, а саме тому, яким чином можна їх викликати та використовувати для привернення уваги.
Учасники навчання не лише дізнались про процес організації комунікаційних кампаній в громаді, але і спробували розробити власні плани з актуальних для громади тем.
Захід провела ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення” в рамках проєкту “Розбудова діалогу та взаєморозуміння між громадами Ізмаїльського району”, який фінансується Міжнародним фондом “Відродження”.