Одним із базових індикаторів оцінювання ефективного функціонування будь-якого органу місцевого самоврядування, зокрема в ОТГ – є інфраструктурний блок індикаторів, а саме наявність громадського транспортного сполучення.
Для мешканців периферійних населених пунктів громади важливо мати можливість дістатися до центральної садиби для вирішення своїх питань. Утім найчастіше в сільських та селищних громадах регулярні перевезення – відсутні. Такі ситуації можуть провокувати конфлікти між владою та громадянами. Як у такому випадку звернутися до місцевої влади?
У Нижньодуванській ОТГ знайшли рішення. Відтепер не треба з’ясовувати, куди, кому і як звернутись та витрачати час на дорогу та черги, щоб зареєструвати звернення!
Мешканці с. Новочервоне, яке входить до складу Нижньодуванської об’єднаної селищної територіальної громади, вже отримали можливість подати звернення до керівництва громади, як то кажуть «не виходячи з хати».
Яким чином? Завдяки новоствореній онлайн-платформі «Контакт Центр» Нижньодуванської ОТГ та мобільному додатку.
У межах проєкту «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» протягом тижня було проведено дві інформаційні сесії для різних категорій населення. Учасники отримали нові навички та корисну інформацію. А ми продовжуємо роботу в інших населених пунктах громади.
Якщо ж все таки хтось із мешканців Новочервоного не має технічної можливості надіслати звернення, можна завітати до двох стаціонарних робочих місць, які облаштовані необхідною технікою.
Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції
#UNRPP #ВзаємодіяПлюс