Слідом за посадовими особами Нижньодуванської ОТГ до навчання із цифрової грамотності долучилися активні громадяни. Вони вивчали можливості, які надає їм онлайн-платформа «Контакт Центр» Нижньодуванської ОТГ та мобільний додаток.
Безумовно, звернення громадян є одним із засобів безпосереднього залучення громадян до громадського управління та однією із форм безпосередньої демократії доступної кожному.
А якщо процес подання звернення відбувається за допомогою інноваційних інструментів електронного врядування, то це доступно, зручно та актуально! Такі інструменти роблять комунікацію між владою та громадою більш зрозумілою та прозорою.
Учасники ознайомились з особливостями роботи онлайн-платформи:
– як створити «особистий кабінет мешканця» та звертатися від свого імені до органів влади;
– як прикріпити фото- та відеоматеріали;
– як контролювати процес розгляду звернення;
– як оцінити якість та оперативність реагування на звернення.
Під час практичної частини учасники вчилися створювати «особистий кабінет мешканця», відправляти звернення, встановлювати мобільний додаток на телефони.
Наприкінці заходу учасники зробили висновок, що важливо продовжувати роз’яснювальну роботу, навчати людей користуватися цифровими можливостями, а також залучати молодь.
Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції
#UNRPP #ВзаємодіяПлюс