Запрошуємо на онлайн-презентацію результатів моніторингу й оцінки роботи телефонних «гарячих ліній» та електронних звернень в органах виконавчої влади.
Коли та де: 16 жовтня, 14.00-16.00, онлайн-трансляція на ФБ-сторінці Асоціації сприяння самоорганізації населення.
Дослідження включає:
- аналіз організаційно-правового забезпечення функціонування телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади;
- оцінку доступності інформації про ці інструменти на офіційних вебсайтах;
- аналіз судової практики щодо звернень громадян через телефонні «гарячі лінії» та електронні сервіси;
- аналіз результатів 600 контрольних телефонних та електронних звернень на Урядову «гарячу лінію» та до вибраних ЦОВВ;
- рейтинги телефонних «гарячих ліній» і сервісів електронних звернень органів виконавчої влади, відповідно до якості їх роботи.
У рамках експертної дискусії також говоритимемо про те, як покращити роботу телефонних «гарячих ліній» та електронних звернень в Україні.
Захід проводиться за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах проєкту «Моніторинг та оцінка роботи «гарячих ліній» і електронних звернень в органах виконавчої влади».