У Нижньодуванській селищній раді право громадян звернутися до місцевих органів влади зараз забезпечує відділ загально-організаційної роботи та правового забезпечення та онлайн-платформа «Контакт-центр Нижньодуванської ОТГ».
Керівниця відділу Єршова Галина розповіла про перши результати роботи: «З початку роботи онлайн-платформи зареєструвались вже 36 осіб. За останні два тижні платформи після проведення навчальних та інформаційних заходів подано понад десять звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади».
Проблеми, які порушувались у зверненнях, стосувалися:
• Послуги мешканцям будинків (2);
• Транспорт (3);
• Дороги (2);
• Молодь, фізична культура та спорт (1);
• Житло (1);
• Освіта (1);
• Благоустрій (1);
• Соціальна політика (1);
• Інші питання (1).
Актуальними для громадян є такі проблеми: знесення сухостійних дерев; газопостачання; діяльність спортивних секцій; посипка доріг протиожеледовими сумішами. Звернутися стало легше, сім звернень подано через портал, шість за допомогою мобільного додатку. Початок є і це добре», – зазначила пані Єршова.
Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах програми оон із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції
#UNRPP #ВзаємодіяПлюс