Селищна рада 22 лютого почула рекомендації громадських аудиторів, затвердив відповідне рішення №30 що містить:
- Положення про порядок передачі в оренду об`єктів комунальної власності Березанської селищної ради Затвердити Типовий договір оренди обєктів комунальної власності Березанської селищної ради.
- Методику розрахунку і порядку використання орендної плати за користування майном комунальної власності Березанської селищної ради.
- Порядок проведення конкурсу на право оренди об`єктів комунальної власності Березанської селищної ради.
- Положення про конкурсний відбір суб`єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна Березанської селищної ради .
Так команда селищного голови Валерія Хоміцького зробила важливий крок до належного врядування комунальним майном. Приватні структури отримали зрозумілу процедуру передачі в оренду комунального майна ОТГ.
«..Вітаємо депутатів, що погодились з аргументами громадських аудиторів та затвердили проект рішення без незаконної процедури участі депутатського корпусу як зайвої дозвільної ланки при прийнятті рішення щодо надання /продовження оренди комунального майна.
Приємно, що березанські депутати вирішили не запроваджувати «корупціогенну практику» миколаївських колег, що вже п’ять років «беруть на вивчення» аналогічні питання. Про втрати від таких дій у Миколаєві на на http://frgn.mk.ua/?p=10158 .
Сподіваюсь, що наступним кроком стане створення реєстру комунального майна, що буде доступним на сайті селищної ради або ресурсу е-дата..»
Так прокоментувала рішення селищної ради Тетяна Золотухіна – експерт ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» та методист громадського аудиту.
Нагадуємо, що громадський аудит цілісності системи управління комунальним майном та розвитку комунальної інфраструктури Березанської селищної ОТГ на 1.01.2019 р. виявив відсутність доступу потенційних інвесторів до об’єктів комунальної власності. Зокрема, були відсутні як зрозуміла процедура, так і відкритий Реєстр комунальної власності.
Громадській аудит проведено для того щоб допомогти місцевому самоврядуванню більш ефективно управляти природними, матеріальним та інтелектуальними ресурсами та сформувати спроможну місцеву громаду.
39 учасників круглого столу, що відбувся 19 лютого 2019 р у приміщенні Березанської селищної ради прийняли рішення щодо необхідності лікування наступних хвороб комунальним майном:
У зв’язку з цим, органам місцевого самоврядування Березанської ОТГ рекомендовано розробити та затвердити наступні документи:
- Положення про оренду комунальної власності Березанської ОТГ,
- Порядок проведення конкурсу на право оренди комунальної власності,
- Типовий договір оренди комунальної власності.
Також громадські аудитори рекомендували розробити і відкрити для загального доступу
- Реєстр комунальної власності;
- Реєстр земель ОТГ.
Таким чином, прийняття 22 лютого згаданого рішення селищної ради № 30 стало першим важливим кроком з виконання рекомендацій аудиту та резолюції круглого столу.
А наступним кроком стане створення робочої групи селищного голови,що проведе повну інвентаризацію земель Березанської ОТГ (кордони, власників, призначення та ін.) та підготовить відповідні проекти місцевих нормативно-правових актів для їх розміщення на офіційному порталі громади перед їх розглядом органам місцевого самоврядування.
Прес-служби ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» та ГО « Е К О (Екологія, Культура, Освіта) Березань»
Круглий стіл проводиться в рамках проекту «Демократичне, належне управління комунальним майном у 2-х ОТГ Миколаївщини», які реалізується ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» за підтримки МФ «Відродження» та при партнерстві з ГО «Екоберезань», Установою «Агенція місцевого розвитку Коблівської ОТГ, Березаською районною радою та виконкомами Березанської, Коблівської ОТГ.
Круглий стіл є черговим заходом проекту «Залучення мешканців сіл та міст до формування та комплексного розвитку спроможних територіальних громад»,, що реалізується Фондом при партнерстві з Миколаївською облрадою, Миколаївською ОДА згідно рішення облради №7 від 30.07.2015 р. «Про затвердження Плану заходів з реалізації у 2015-2017 роках..» та на виконання завдання 3.2.2. Стратегії розвитку Миколаївської області на період до 2020 року».