Коли належно запрацюють телефони «гарячих ліній» органів виконавчої влади?

1111Аналітичний звіт: “Коли належно запрацюють телефони «гарячих ліній» органів виконавчої влади?”, 2015

Аналітичний звіт підготовлений за результатами громадського моніторингу якості роботи Урядової телефонної «гарячої лінії» і телефонних «гарячих ліній» (ТГЛ) центральних органів виконавчої влади в Україні (далі – ЦОВВ).

Моніторинг проводився наприкінці 2014 – початку 2015 років коаліцією громадських організацій з Києва, Луганська, Львова, Миколаєва та Одеси на чолі із Одеським суспільним інститутом соціальних технологій та ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення».

У звіті представлено методологію проведеного моніторингу та основні результати, а саме: підсумки аналізу нормативної бази роботи ТГЛ ЦОВВ, стан інформування громадян про роботу ТГЛ, результати звернень громадян на найбільш затребувані ТГЛ. Наведено також конкретні приклади ефективної та неефективної роботи окремих «гарячих ліній», отримані за результатами телефонного звернення на них.

Автори: Крупник Андрій, аналітик ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення», директор Одеського суспільного інституту соціальних технологій; Калашнікова Олександра, аналітик ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення»; Кіщенко В’ячеслав, заступник голови ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення».

Скачати

Поділитись Постом

Post Comment